Holabandola

Hejsan !
skrev inget igår, men de hände inte så mycket heller...
Idag har faktiskt inte hänt så mycket heller, min family
åkte till någon trädgård och gick runt där, köpte lite blommor,
åkte hem. Inte så roligt tycker jag då menmen.

Jag hörde att det skulle bli 30 grader senare i veckan !
Värsta najs ! Då kan man bara sitta ute och slappa som sjutton!
Inte göra någonting !

Vill helst inte tänka på att det bara är 27 dagar kvar till skolan börjar
men det är lite svårt. Och jag måste faktikst säga att jag är lite taggad
inför nian. Stört och bäst i hela den stora skolan med 1250 personer i !
Haha, längtar faktikst lite, men vill ändå inte tillbaka !
Aja, här kommer en sång som jag bara älskar... PUSS

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0