Sailing to heaven

Så nu kommer lite uptaderingar, kor blir det men ändå okej, jag  lägger in bilder senare :

16 Då bar det iväg till sölvesborg i blekinge med sanna! Vi tog x2000 ;) 
17 Nu börjas det rida ! Hoppla polle!
18 Fortfarande var vi där nere och red, riktigt mys asså!  GRATTIS KÄRA REBECCA <33
19 Nu åkte vi hem till vårat Mälarhöjden igen, skönt att få komma hem men bara för att packa!
20 Så nu satte vi oss på tåget igen för att åka och segla på västkusten med Sanna och Josefin
21 De blåste så mycket så vi var tvunga att stanna i hamnen en natt, men vad gör det?!
22 Sedan åkte vi till Marstrand där de är riktigt mysigt !
23 Vi stannade där i två dagar och jag fick köpa lite kulsaker som en tröja och en present till mamma
24 Nu åkte vi från Marstrand till Gullholmen, 19 s/m 2m höga vågor, segling är livet !
25 Den 25te åkte jag och Josefin hem, jag skulle till Malmö och hon till Stockholm.
26 Nu satte jag och min familj oss på båten till Bornholm! Härligthärligt !
27 Vi åkte runt till massa olika roliga ställen och ja de fortsatte hela veckan !
28 Bornholm
29 Bornholm GRATTIS TILL ÄLSKLINGS JOSEFIN <33
30 Bornholm

1 Bornholm
2 Bornholm
3Nu åkte vi hem från trevliga bornholm och mot fastlandet ! Kom hem halv elva, trött och glad !
Idag är det den fjärde och vi hämtade hunden från ett ställe, vädret är underbart och snart
hade jag tänkt gå på Allsång !! Haha seee you later ! ;)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0