Bio :)

Hajhaj :) nu är jag äntligen hemma från staden :)
Jag och mikaela kom dit ungefär halv ett. När vi hade gått till bion insåg vi att hela sf datasystemet var det fel på. Alltså kunde m,an bara betala kontant och mikaela hade kort så det gick inte. Vi gick då till saga och kollade om det fungerade där medn det gjorde de inte. Sen väntade vi på hennes mamma för hon behövde pengar så vi kunde gå på bio! Vi ville se den där nya, bara för de kommer jag inte ihåg vad den heter , men de driver om andra filmer.. :) men då satt vi och väntade på donken och åt lkite såklart hehe. Ja men sen kunde vi äntligen gå på bio och då hade såklart den som vi ville se på redan gått. Men mikaela ville så gärna se arn så jag gick med på det. Jag måste säga att jag är inte så För svenska filmer men den var faktiskt bra! jag rekomenderar den. Så de va reklam för en ny indiana jones som kommer i sommar eller snart. Jag måste börja kolla på alla de där filmerna jg har faktiskt inte sett en enda hehe. Tycker ni att dom är bra ?
Så nu har jag kommit hem och ätit middag. Jag försöker ladda ner låtar från pea de funkar faktiskt har tröttnat på mina andra gamla :) Men nu måste min mamma ha datorn :/
Och imorgon ska jag vara med cajsa och michelle :) d blir kul :)
Puss ha de bra

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0