Hejsan

Hej igen, idag har de varit en väldigt slöö dag. Jag .. åh vänta lite..
så haha :)
Ja som sagt steg jag upp ganska tidigt och nere vid matrummet väntade ett fint påskägg ahha :). Jaa slöade på morgonen som vanligt. Sen åkte vi till ica och handlade för vi ska typ ha gäster imorn vilket jag hatar ahha (a) hoppas jag kan gå ut med någon ett tag och slippa det. A iaf så när vi kom hem efter storhandlandet så va jag tvungen att sätta igång med städning... Jaa men de kan vara ganska skönt att göra något även fast de inte är jobbigt eller kul så kan de vas könt att itne slösa bort hela dagen med att typ sova. Ja som sagt så har de inte hänt något speciellt för dagen hade tänkt att lägga ut nåogn bra låt nu :) fast vet itne vilken än.. haha :) men ikväll hade jag tänkt ta en tur till jsfn och göra ngt där kanske :) hade bra och GLAD PÅSK ;)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0