Mot senare tider

Nu börjar de dra sig lite granna, jag är verkligen trött.  Den här kvällen har jag inte gjort så mycket heller. Jag skulle kolla på top model men kom på att fotbollen vaar istället... så jag tog en liten titt på So you think you can dance.
JAg måste säga att jag gillar det programet. Och har nu insett att jag vill verkligen börja på locking, så jävla coolt, är de nån som går på det? Jag går nu på streetdance, jag är inte så bra hehe men de är riktigt  roligt asså. Imrogon kanske jag visar några filmer på olika danser som jag skulle vilja lära mig :) Ja men sen va de ju Grey´s anatomy som är otroligt bra ! Jaa och eftr de så nu alltså är det reklam  men jag kollar på den där mary, kommer inte ihåg vilken kanal tror de är 6an :) men kolla på den om ni inte har sett den verkligen bra!
Jag har skrivit lite på son också, kom inte så långt hehe. Nu ska jag väl fortsätta titta på Den där mary.
Ha ett fortsatt bra lov :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0