sista gången

Hejsan :) nu va de sista dagen jag var på face hihi de har faktiskt varit jätte kul om de är någon som typ älskar smink och att bli sminkad så rekomenderar jag att praoa där. Ja men vi stannade kvar där efter för en tjej ville sminka oss efteråt och vi stannade ganska länge haha jag kom hem sen klockan sju och åt mat. Jaa den här dagen har varit ganska rolig. Jag har skrattat ganska mycket hah och fått en favorit resturang! mocco, ni måste bara gå dit de är så jävla gottt där! aa men på face har de typ en gammal radio där de spelar lunga favoriter och låten som jag har fastnat på kommer sen haha :) men nu ska jag försöka få ut någon på promenad, och imorgon ska jag till stan och köpa en massa kläder!! och sen ska jag hem och träna på att sjunga haha de blev lite krångel pga att michaa är sjuk men jag år lära mig låten... aja de ordnar sig :) men had et så bra och puss!!!

Skriv på bara!
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-03-14 @ 20:41:43
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Miranda

tack ;)

2008-03-14 @ 21:43:31

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0