stan

hajhaj :) kom nyss hem från en riktigt lång dag i stan med Hanna och Bisse :) jag hade ju då itne så mycket pengar med mig (som vanligt) men jag köpte ett par jätte söta skor :) kommmer nog ut sen :) hanna och bisse shoppa loss  :p jag vet itne hur mycket de köpte men de va kul :) nu ska jag ta och lägga mig och kolla på nåt skräp program på tvn ha de bra :) pööws

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice Isvén

om det är någon som bryr sig så köpte jag 3 t-shirtar, ett linne, ett par leggins, bodybutter, body scrub, en nattkräm, 4 trosor, ett par skor och en bikini tror jag var allt :) haha
puss!

2008-03-25 @ 13:38:06
URL: http://beaatricee.blogg.se
Postat av: Miranda

haha de va nog inte 1000 :)

2008-03-25 @ 14:08:30

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0