Upptadering

okej, jag sak försöka upptadera om barcelona men de hände så mycket.

Lördag: Vi åkte från svergie vid 8. tiden. Landade sedan i Barcelona vid 13. nånting. Sedan checkade vi in på vårat hotell och gick runt i kvareter där vi bodde. Bland annat gick vi till Gaudi  praken som är en  väldigt känd park som då gaudi har ritat. Han är typ en känd arkitektare eller vad man säger. Sedan på kvällen sov vi typ för vi va så trötta.

Söndag: nu Begav vi oss till självaste mitt punkten av barcelona alltså tunnelbanestationen heter placa catalonya och där finns en jätte känd gata som heter ramblas eller nått sånt. ja asså jag vet itne hur jag kan säga så häör så jag byter :P
Vi har varit i ungefär hela barcelona haha åkt tunnelbana oftast och gått jätte mycket. vi har varit åp den kända stadion eller vad man säger i barcelona och så har vi varit på stranden som ligger typ mitt i stan. Vi har varit på en massa resturanger och massa museer. Vi har varit åp höjden av barcelona alltså bergen typ. Men de västa av allt min kamera blev stulen!!! Och jag hade tagit skit många bider och jätte fina och så ska kameran ta och fösvinna jag fattar inte!! hemskt! men nu ska jag äta kommer senare puss

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0