ups

Fan ! jag skrev ett inlägg men de kom ju inte!! :P
Jag har itne skrivit på länge måste skärpa mig nu!
Men vi har iaf prao nu´och jag paoar på face maceupschool och där gör man i stort sätt ingenting. Eller vi får sitta på en stol i 5 timmar och bli sminkade. Okej nu tänker ni säkert öh jobbigt? fett chill men de är skit jobbigt hahah asså de här låter fjompigt men jag  har skit ont i ögonlocken :S a men de är kul skit roliga människor och trevliga :) ja imorgon ska jag typ stanna efter för en tjej ville ha mig i sin portfolio (A) men jaa nu är jag så himla trött och innan kollade jag på älskade 007 james bond ! ÄLSKA haha typ bara jag som gör det (A) men ha det så bra puss puss oj juste imorgon börjar jag tio måste nog säga det till de andra haha men ha de bra :) puss

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0