1500 strumpor

På verandan står det 15 kartonger. 15 kartonger fyllda med strumpor. Hundra strumor i tre paket, de tre paketen sitter fast i varandra med ett gult snöre. Hur ska jag, tänk då jag få dom till skolan, en kilometer bort med bara två ben och två armar?

Seriöst det är för många och jag orkar inte ta dom til skolan. Moppepojkarna får komma med sina moppar och ta med sig tre var annars kommer jag dö på vägen till skolan och de är inte så jag vill dö !

Jaja annars har dagen varit  bra, slutade klockan två och nu sitter jag och väntar på att någon ska komma hem, vi ksa nämligen ha en liten namnsdags middag för mig och mamma som hade namnsdag igår ;) Nu måste jag börja skriva på min svenska, eller ska jag börja med mina 20 spanska ord kanske? ....


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0