Bring it on!

Dagen spenderades med kören. Ja vi hade då övning och det gick inte som det skulle om man säger så, jag sög !
Kvällen ska nog spenderas med Josefin med varmchoklad och massvis av snö ! Å snön väcker julen till liv ! Jag vill ha jul !

Juste, igår var det då kristians fördelsedag (woho grattis) och då tittade jag josefin han och carl påå Låt den rätta komma in. Den var faktiskt väldigt bra för att vara en svensk film och jag blev faktiskt uppskrämd ! Sen när jag skulle hem kollade jag upp i träden hela tiden, uuuh. Menmen, den var bra :)

Innan på dagen när vi hade svenska såg vi en konstig version av Romeo och Julia, där en låt spelades som spelades på min kusins bröllop precis när hennes man (då pojkvän) trampa på glaset så kom den låten, väcker känslor också ! Såååå varegod ! ;)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0