Damn that mother chucker


Ännu ett otroligt bra program väntades klockan sju idag!
Min dag har  jag mest suttit och funderat. Funderat på allt.
Med min no bok satt jag och läste alla sidorna och förstog inte ett skvätt
vad de pratade om. Varför ska jag kunna det där? Det behöver jag inte kunna.
Vad ska jag gå för linje? Kommer det vara hård press om jag går på ett
gymnasium med höga intagningspoäng? Kommer jag klara av det här ?
 Vad ska jag göra? Varför blev det såhär? Varför säger du så? Varförvarförvarför,
hela tiden. Frågan varför finns i alla samtal. Går det att undvika ordet
 varför en hel dag? Är frågeteckenm samma sak som varför?
Jag vet inte. Frågorna är alltid lättare än svaren.

Många frågor på samma gång. Ibland dyker de bara upp från ingenstans och det
går inte att inte tänka på dem. Jag har stor lust med många saker,
en lång promenad med sina tankar skulle sitta bra nu.

Nu har jag svamlat för länge. Imorgon börjar jag klockan åtta med gympa .
Äntligen stavade jag rätt !

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice

ooh happy day! :)

grattis honey, tog bara några år och med lite hjälp att klura ut hur det stavades :D

2008-11-10 @ 17:21:37
URL: http://beatriceisven.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0