I just want your kisskiss !!!

Helllo everybody !
Härlig dag det har varit, bortsätt från det inte så härliga vädret.
Vädret har varit hemskt ! Regn regn snö regn. Kyla mest !
Men annars slutade vi klockan två och jag och mikaela tog
oss till mikaela fort ! Så drack vi varm choklad igen ! Sedan var
det band och vi bestämde oss för att spela Love song.

Ikväll kommer jag behöva göra fyra matte läxor, skriva
på min svenska text och så har jag spanska läxa men
den är lätt. Men tänk er vad mycket jag måste göra
så kanske jag ska på core också men orkar ingenting
nu, nej orkar bara lägga mig framför tvn och titta på
Desperates Housewifes ! Pussar :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0