Love love

Det blev en mysig film kväll hos Carl med Josefin, Malin och Kristian :)
Vi såg då den kända Love Actually som jag har sett en gång för länge sedan så jag kommer inte ihåg den så mycket men den filmen var otroligt bra ! Jag brukar inte gilla typiska dramakomedier om det nu var en sådan men den här va bra, kanske för den inte var amerikansk? Den borde ni se iallafall !

Imorgon ska jag åka till storastaden och köpa en present till fastdag som är på söndag. Men vad? Jag har absolut ingen idé alls, snälla hjälp ! Det kommer säkert sluta med ett par strumpor eller något tråkigt, ursh jag är inte bra på presenter alls har jag faktiskt kommit på. Verkligen inte nån idérik människa när det gäller sånna saker.
Men vad gör det tanker räknas eller hur? 
All i want for christmas is you <3

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0