O M

Ja, inatt får vi alla veta vem som blir president i Usa som alla nog vet vid det här laget. På son pratar man om det, tio sidor i tidningen är fylld av det, nyheterna är på hela tiden och du kan till och med skicka ett sms till dn så de håller dig uptaderad om vad som händer där gratis. Jag vet att det är stort men jag tycker det är lite för stort just nu. Jag menar, vi bor i sverige på andra sidan jorden och visst, de kommer påverka oss också men inte så mycket som alla tror. Det är bara för mycket tycker jag men inatt är det ändå då vi får veta och spännande är det såklart ! Om jag hade hade haft rätt att rösta skulle jag nog röstat på Obama men det skulle ju 79 % av Sverige så vad skulle min röst betyda?

Bort från det ämnet.
Andra dagen i skolan är ju alltid värst som jag sa och det var den.
Tekniken var inte ett plus i min dag första lektionen, nej ursh va Malin och ja va irriterade och trötta. Men jag klarade av lektionen och fortsate med so och ÄLSKADE matte. Sedan var det lunch och som tur är så hade vi bara en lektion efter lunch och det är musik !

Musik är så härlig  i just love it  !  Jag kom på att jag kommer ha fyra "musiklektioner" varje vecka. Band, Musik, Lucia och kör. Fett me najs ! Så min dag har varit ganska bra ändå. Imorgon är det kör och lucia som gäller. Men nu ska jag ta och sova eller måste göra min spanska läxa sen ska jag sova ! ha de gött puss :)

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0