Supertruper

Nu är det läggdags för lilla mig. Har pluggat på mina 20 spanska ord för att få mi lärare att ändra sin inställning till mig. Jag ska vara jätte aktiv, plugga,plugga och kunna...alltså jag ska få bättre betyg för jag skulle gilla Samestetiskt linje på södra latin tror jag eller? För nästa torsdag ska vi på gymnasiemässan och dagarna efter ska jag vara där och ta hem en miljard kataloger, kolla, kolla, läsa,plugga.

Men sömn är viktigare än allt det där, det är viktigare än allt, iallafall just nu för stunden. Därför säger jag Godnatt och hoppas att ni kommer sova lika bra som jag och väckas av sig själva hur pigga som helst av väckarklockan och gå upp, cykla till västertorp i minusgrader........


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0