Tänk om skolan hade varit som ett enda high school musical

Vaknade imorse av väckarklockan ,
 tänk er vad hemskt det var ! Trött och sliten har jag känt mig hela dagen med jumpa, engelska, no och matte INNAN lunch...Ja och så har jag fått reda på betyg och blajs och bara hemska saker, ja ursh denna dag har verkligen inte varit min dag men det ser ut som jag klarade den. Imorgon är det chill dag och tänkte gå och sova nästan nu för jag är så jäkla trött och morgondagen kommer bara bli värre ändå så det är bäst att just face it, skolan är tillbaka och inga förändringar alls.


Men inga mer tråkigheter nu skolan tar bara upp hela ens liv och på fritiden går man och pluggar som en galning innan alla proven men egentligen är det enda som behövs är att läraren ska gilla en för många lärare. De borde filma sig själva varje dag och se hur de är på lektiornerna när man verkligen försöker för de säger att man inte har varit aktiv på lektionerna... ja ursh. Vad va de jag sa de där om tråkigheter? Det är bara tänka positivt varje gång du ser på tvn att det kommer bli fiskbullar till lunch, det är bara tänka "men mat får du iallafall, bättre än de fattiga barnen i Afrika" men det är inte alltid så lätt att tänka så? Nej nu ska jag sluta klandra skolan på allt. Imorgon har vi band och då ska vi rocka ! ;) haha pussar :)

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice

OKej gullet för sista gången:

jumpa stavas gympa !

:D <3

2008-11-05 @ 07:41:20
URL: http://beatriceisven.blogg.se/
Postat av: Miranda

ooups, en gammal vara ;)

2008-11-05 @ 19:14:02
URL: http://mirandaaa.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0