Yesbox

Idag var jag i skärholmen med kära Beatrice och Josefin.
Innan det var jag på gymnasiemässan igen och där
va de folk ! Men nu har jag kollat på Kärrtorp sammedia,
Estetiska gymnasiet samestetiskt, Östra real samestetisk,
Nacka sammedia-journalistik, värmdö sambeteende.
Ja som sagt är det ganska mycket men jag tror jag kommer
välja mot det estetiska hållet. Vill väldigt gärna sjunga...
Menmen det tar vi mer någon annan dag !  I skärholmen
köpte jag en kjol från monki ja, och inget mer !

Ikväll blir det filmkväll igen ! Vi ska se the notebook och de
ska bli jätte kul om de planer JAG gjorde kommer fungera
om ingen förstör dom ! Just nu sitter jag hemma helt
hyperaktisv och stör sig på alla ! Menså är det ibland,
ska ta och göra lite middag till mig nu ha de bättre än
bäst ! PUSS


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0