Ojojojdå :D

Två tjejjer träffar varandra på gymnasiemässan, för ett tag sen var de bästa vänner.


Tjej 1 : MEN GUD HEJ ! DET VAR LÄNGE SEN, hur är det?

Tjej 2: Ja nämen HEEJ ! Hur länge sen
som helst ! Vi MÅSTE bara träffas nån
gång (ett jätte stort leende på båda deras ansikten )


Tjej 1: ja gud verkligen men jag måste
gå nu men vi får höras snart VERKLIGEN ! Hejdå puss !


Tjej 2 går vidare med sina kompisar ;
 Fy fan vad jag hatar henne !

Så kan det gå ibland Mikaela :D



Gymnasiemässan idag då som sagt. Det var otroligt många människor där. Det var läskigt att tänka; nästa år kanske hon går i min klass. Jag kunde inte föreställa mig alla 99% av dom var födda 93 plus att det där bara var en tredjedel av alla. Ja men jag gick runt med lite blandade personer då och då , mest med Sanna.
Armar flög ut i ens ansikten och hela tiden fick man höra " Vad är du intresrad av ? den här skolan är perfekt för det ! " Och så vidare. Jag lyckades ställa några frågor till de Gymnasium som jag var intreserad av, ska dit med Mamma på lördag så jag kan fråga ordentligt. Det jag fastnade mest för vad Kärrtorp, sammedia linje, där kunde du välja körsång som inriktning som verkade kul, Kungsholmen samkör eller något liknande jag kommer inte ihåg, globala gymnasiet, nacka gymnasium med sammedia programmet med journalist inriktning låter som något för mig också, sen var det så samestetisk som finns på östareal.  Får väl gå på Öppet hus och känna efter !



Annars har jag inte gjort så mycket, imorgon är det fredag och då ska jag, josefin, elin och sanna plus föräldrar på salem al fakir ! Haha, en liten föräldrarkompis grej sådär ! Menmen, nu ska jag ta och sova, mina arma fötter är helt förstörda !
Pussar och kramar :) bjussar på några bilder som jag tog med mobilen , höhö klicka för förstorning
      

Skriv på bara!
Postat av: Beatrice

nej mirre, in okej bild!

för att; jag ser tjock ut och för att jag ser ful ut.



inte okej.

2008-11-14 @ 19:56:27
URL: http://beatriceisven.blogg.se/
Postat av: Beatrice

jag menar INTE okej bild.



ta bort.

2008-11-14 @ 19:56:48
URL: http://beatriceisven.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0