Vinterviken

Jag och josefin tog en lång promenad idag. Ända till Vinterviken ! Det var jätte härligt, vi satte oss på caféet som det såklart var fullproppat med människor där. Och vem såg vi inte om hon som är programledare för världens härligaste män? Häftigt eller hur ;) hahah ! ...

Jag har inte läst min bok som jag skulle tyvär så nu har jag ungefär hundra sidor att läsa till imorgon men jag orkar inte, måste kolla på Gossip girl också ! Ja, det är ungefär allt jag har gjort denna dag, imorgon är det måndag, alltså back to buisnes (kan inte stava) och första lektionen är jumpa ! Tänk er, tre veckor utan skola så kommer man tillbaka första lektionen jumpa , det kan inte bli BÄTTRE !

Nu tänkte jag sätta mig vid Tvn och titta på mitt kära program, pusssar !

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0