Älskar programmet !

Vakna med the voice är alltid en favorit på morgonen !
Och speciellt på fredagar med de konstiga "rap attackerna".
 Måste visa de här klippet av den mest kända bloggerskan
i sverige får en rap attack på sin födelsedag !



Annars idag har jag bakat muffins, pluggat no, tagit en promenad med hunden
allt detta med Sannabanana ! Ikväll blir det något med Sanna Josefin och Bisse
tror jag bestämt, vet inte vad men jag hade tänkt lura i dem någon sorts läskig
dräkt så de kan få stå modeller för en fin liten tävling på bilddagboken sen !
Får se hur det går med det, lovade sanna att klippa min lugg också, får se hur
det går med den biten. Annars pussar och kramar !

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0