Börja

Nu är det torsdag. Tordag... snart är det skola igen !

Tänkte sluta mitt dygn och snart gå och läsa min stolthet och fördom som ska vara utläst till på måndag. Jag har ungefär 200 sidor kvar....såå, tänkte jag avsluta med min jätte roliga humor ! pusss

I kassan står en kille ~17 som nog extraknäcker där på lovet. En kvinna ~40 lägger upp en blomkål på rullbandet. Killen i kassan ska slå in priset.
Killen: Vad är det här?
Kvinnan: Det är en blomkål.
Killen: Jaha.
Han börjar leta efter koden för blomkål. Kvinnan lägger upp fler varor och till sist en gurka som hon pekar på.
Kvinnan: Och det här är en gurka.
Killen skrattar.

En flicka ~3 och hennes pappa ~40 står vid tidningarna.
Flickan: Pappa, pappa, kan jag få den här?!
Flickan pekar på en "Princess"-tidning
Pappan: Okej.
Flicka: Åh, tack pappa, du är den bästa pappan i hela mitt liv!

Ungdomsmottagningen, Sundsvall

Två fjortistjejer sitter och pratar om vad de ska göra efter att de har slutat 9:an.
Tjej 1: Man kanske borde åka till USA och bli en sån där... auschwitz.

Mer roligheter på http://www.tjuvlyssnat.se/


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0