Light up the darkness.

Tittade nyss på filmen I am Legend för andra gången med mina fina vänner.
Jag visste inte att en film kunde vara lika bra och spännande andra gången man såg den. Jag visste vad som skulle hända men ändå hoppade jag till lite grann ibland och var lika sorgsen varje gång någon dog även fast jag visste att det skulle hända. Jag tycker det är konstigt att man sätter några riktigt bra skådespelare  (den här gången Will Smith) framför kameran och gör något så bra, sagolikt ! Det ska visst komma en uppföljare till I am legend som handlar om det innan själva I am Legend...
Om ni inte redan har sett filmen, se då I am Legend.
Imorgon är det plugg,plugg och åter igen plugg. Spanska prov, matte prov, svenska bok, engelska bok.....
skolan är som vanligt med slit och allt runt omkring än samtidigt men vecka 42 är det allt prao och sen lov !
Lööv it ! :) Puusssar och kramaar!!! <3


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0