okej en sista tråkig sak som jag...

VILKEN STIL HAR DU?!?!

FJORTIS 
[/] Mitt utseende är mitt liv
[ ] Folk har kallat mig korkad
[/] Jag lyssnar på remixade babyröster
[ ] Jag är blond
[ ]Jag tycker att jag är snygg
[ ] jag röker
[ ] Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör
Totalt: 1

ROCKARE
[x] Du har ganska långt hår ..
[ ] Du gillar öl
[ ] Du har varit med i en mosh pit
[X] Du tror inte på gud 
[ ] Du äger nitar
[x] Du kan spela gitarr
Totalt: 3

NÖRD
[x] Jag har blivit instängd på toaletten
[ ] Jag har glasögon 
[ ] Jag har byxorna över naveln
[/] Jag har bra betyg
[ ] Jag har tandställning 
[ ] Jag tänker inte mycket på mitt utseende
[ ] Jag har mindre än 2 kompisar
Totalt: 1½

DATANÖRD
[ ] Jag använder uttryck som noob, rofl, ffs och omg
[ ] Jag skriver cya istället för see you
[ ] Jag spelar något onlinespel
[ ] Jag säger lol, brb och omg
[x] Jag är inne på datorn varje dag 
[ ] Jag spelar CS
[ ] Jag är nästan aldrig ute
Totalt:  1

GOTHARE
[ ] Du använder svart eyeliner
[ ] Det mesta du har på dig är svart  
[ ] Du tänker på döden ofta
[ ] Du vill dö
[ ] Du är osocial
[ ] Du gillar hot topic
[ ] Du är ond
Totalt: 0

HARDCORE
[ ] Du spelar/har spelat i ett hardcore band(death metal/hardcore/thrash/adhd)
[ ] Du har skadat dig när du moshat
[ ] Du har skadat någon annan när du moshat 
[ ] Du vet den sanna meningen med "24"
[ ] Du är XforeverXtrueXforeverXfreeX
[ ] Klär du dig ofta i college-type kläder
Totalt: 0

PUNKARE
[ ] Du skiter i det mesta
[ ] Du åker skatetboard 
[/] Du gör tröga saker med dina vänner
[ ] Du hamnar ofta i trubbel med polisen
[ ] Du har fler piercingar än i öronen
[ ] Du har kysst nån du tycker är väldigt ful när du va full 
[ ] Du kallar vissa för posers
Totalt: 0,5

HIPPIE
[ ] Du har väldigt långt hår 
[ ] Du har en tye-dye t-shirt
[x] Du vill rädda djur
[x] Du tycker krig är onödigt
[ ] Du gillar folkmusik
[/] Du har deltagit i demostrationer ( en om en bro för år sen heh..)
[/ ] Du tycker det är roligt att sitta och sjunga tillsammans med några andra och spela gitarr (de e mysigt :D)
Totalt: 3

RASTA
[ ] Du gillar reggae
[ ] Du älskar/ gillar bob marley 
[x] Du gillar färgerna röd, gul och grön  ..
[ ] Du röker marijuana regelbundet
[ ] Du har argumenterat med någon om att gräs är bättre än alkohol
[ ]Du har dreads 
[ ] Du har kallat dig själv rasta
Totalt: 1

GHETTO
[/] Jag använder stora munktröjor
[ ]  Jag använder häng 
[/] Jag använder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"
[ ] Jag hälsar på mina polare med en dunk i ryggen
[ ] Jag lyssnar på hip-hop *kräks*
[x] Jag har slått någon
[ ] Jag skolkar ofta
Totalt: 2

EMO
[ ] Du gråter ofta
[ ] Du klär dig i hoodies ofta
[/] Folk förstår sig inte på dig
[ ]Du skriver låtar/dikter
[ ] Du har färgat ditt hår svart
[ ] Du klipper ditt egna hår ibland
[ ] Du känner dig väldigt ensam ibland
Totalt: ½

SURFARE
[ ] Du surfar
[ ] Du har på dig flip flops året om
[ ] Du går upp före kl 6 varje morgon
[x] Du äger ett par shorts
[x] Du vill vara på stranden nu
[x] Du hatar turister 
[x] Du dyrkar sommaren
Totalt: 4

BRAT 
[ ] Nästan alla mina kläder är märkeskläder 
[ ] Jag använder mycket hårgelé
[/] Mamma betalar
[x] Jag åker utomlands varje år
[ ] Jag spelar golf
[ ] Jag posar på mitt klassfoto  
[ ] Jag är solbränd året om 
Totalt: 1,5

den här videon piggar nog upp ;D


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0