Skärpning i skäpet !

Två två dagar kvar nu bara ! Tack och lov måste jag säga,
är inte säker på om jag skulle kunna jobba med barn sen
tror inte det, isåfall som lärare skulle nog vara ganska kul.
Men från det ämnet...hosthosthost. Ja, jag har fått hosta, det
kliar i halsen och jag hostar högt och mycket. Jobbigt må jag
säga ! Trött, sliten och allt vad det är men sånt är livet man får
tänka igen på de två dagarna...torsdag, fredag...

Ska samla lite små krifskrafs för att sedan köpa en bättre kamera.
Ja den här gången en bra kamera, du vet en riktigt bra så jag kan
ha lite roligt varje da! Här är några typiska bilder från mig, några
bilder från en digital kamera... pussisar och kramisaaar


Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0