Skolan är lite tråkig ibland men så är det!

Snart är det dags för oss att välja                             
gymnasium. Då ska man
alltså välja hur ens
liv ska vara resten             
av just livet, vad ska du
jobba med?Att välja det nu
när man är 15 år är svårt.
Och sen betyget, för att
komma in på en bra skola ska          
man ha bra betyg också, jag är
inte nöjd med mina betyg och
vissa lärare är bara för mycket!
Men jag ska plugga som in i
helvete och klara det här ! Japp
de ska jag. Just nu sitter jag och
skriver om min prao. So... han sa
att jag har mvg men du får vg,
va fan är det för nåt ?!
Jag får vara aktiv p¨å
lektionerna så hoppas jag på att
jag får´mvg då. Skolan tar upp hela
ens liv för sjutton ! äh vilket tråkigt
inlägg nu är det snart dags för mig
att brodera på mitt fina broderi !!!

Skriv på bara!

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0