xoxo

Ahmagaah, gossip girl vaar spännande spänande  ! Att ett program kan bli så bra ! Många kan nog tycka att det är töntigt men om man sätter sig framför tvn fastnar man må jag säga ! Några bilder på kändisarna från Gossip Girl nu och då ! ;)
har inget mer att säga pussochkram
Jessica Szohr, Gossip Girl, high schoolBlake Lively, Gossip Girl, high schoolKelly Rutherford, Gossip Girl, high schoolMichelle Trachtenberg, Gossip Girl, high schoolChace Crawford, Gossip Girl, high schoolLeighton Meester, Gossip Girl, high schoolPenn Badgley, Gossip Girl, high school

Skriv på bara!
Postat av: cajsaw

Hahah, älskar gossip <333 bästa ever and ever XD

nej men ärligt det är sjukt bra och så spännande, sista avsnittet är ju gö spännande, who have serena killed?:O men jag hatar den horan gorgina det äcklet kan hon inte bara försvinna ur min väg hon är ful och äcklig och bara almänt sykisk... usch hur kan man hata en skådespelare så mkt? :P men fan vad ful nate var :S fyfasen...

aja det här kmr ju bli en hel dagbok om jag inte slutar skivaaaa nnuuuuuuuuu.....

2008-10-20 @ 20:42:06
Postat av: Miranda

hahaha :D

2008-10-20 @ 22:08:53
URL: http://mirandaaa.blogg.se/

Skriv något kul!

Vad heter du?:
Glöm inte bort mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din egna blogg:

Skriv allt du har!:

Trackback
RSS 2.0